Kalite Politikamız

HomeKalite Politikamız

Kalite Politikamız

Hizmet mükemmelliğini hedefleyen ATC GRUP, müşteri şikâyetlerini adil ve tarafsız bir şekilde ele alarak acil çözümler üretmeye çalışır. Müşteri şikayetleri mükemmellik yolunda en önemli adımdır…

Üretilen çözümler müsteri memnuniyeti çerçevesinde maddi ve manevi sorun yaratmadan en kısa zamanda hayata geçirilir.

Faaliyet gösterdiğimiz Uluslar arası Nakliyat sektöründe hizmetimizi düşük maliyetlerde sunarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarını zamanında ve doğru bir şekilde karşılayarak, memnuniyetini üst seviyede tutmak ve bunu gerçekleştirebilmek için,

  • Müşteri ihtiyaçlarını zamanında karşılamak,
  • Müşteriyi sunulacak hizmet ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirmek,
  • Her kademedeki çalışanımızın hizmete ve yönetime katılımını sağlayarak mutlu olacakları bir çalışma ortamı sağlamak,
  • Personelimizin eğitim seviyesini üst seviyede tutmak,
  • Kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak her noktada sürekli iyileşmeyi sağlamak firmamızın, 
    Kalite Politikası
    ’ dır.

Vizyonumuz

Uluslararası Nakliye Sektöründe müşteri memnuniyetini maksimum düzeyde tutmak; bütün dünyada kabul gören kalite standartlarında hizmet üreten, ülkemizin en güvenilir, en rahat ve zaman yönetimine en çok hassasiyet gösteren nakliye şirketi olmak.

Misyonumuz

Sektörümüzde bizimle ilişkisi olan tüm insanların kendilerini iyi hissetmelerini sağlayarak ülkemiz kültürünün, statüsünün ve insanlarımızın yaşam kalitesini yükselmesine katkıda bulunmak.

Müşteri Memnuniyeti Anketimize katılmak için tıklayınız.