Müşteri ve Kalite Politikamız
Hizmet mükemmelliğini hedefleyen ATC GRUP, müşteri şikâyetlerini adil ve tarafsız bir şekilde ele alarak acil çözümler üretmeye çalışır. Müşteri şikayetleri mükemmellik yolunda en önemli adımdır…
Üretilen çözümler müşteri memnuniyeti çerçevesinde maddi ve manevi sorun yaratmadan en kısa zamanda hayata geçirilir.
Faaliyet gösterdiğimiz Uluslararası Nakliyat sektöründe hizmetimizi düşük maliyetlerde sunarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarını zamanında ve doğru bir şekilde karşılayarak, memnuniyetini üst seviyede tutmak ve bunu gerçekleştirebilmek için,
• Müşteri ihtiyaçlarını zamanında karşılamak,
• Müşteriyi sunulacak hizmet ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirmek,
• Her kademedeki çalışanımızın hizmete ve yönetime katılımını sağlayarak mutlu olacakları bir çalışma ortamı sağlamak,
• Personelimizin eğitim seviyesini üst seviyede tutmak,
• Kalite yönetim sistemi şartlarına uyarak her noktada sürekli iyileşmeyi sağlamak firmamızın Kalite Politikasıdır.